رشد چشم گیر سهام شرکت Lite-Onدر میان بحران بازار بورس

شماران سیستم – به نظر می‌رسد که بحران موقتی انتخاب رییس‌جمهور آمریکا بر روی شرکت Lite-On تاثیری نداشته است زیرا ارزش سهام این شرکت پیشرفت نشان می‌دهد.آنطور که آمار و اطلاعات منتشره نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که بحران موقتی انتخاب رییس‌جمهور جدید آمریکا بر روی شرکت Lite-On تاثیری نداشته است زیرا ارزش سهام این شرکت پیشرفت نشان می‌دهد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، انتخاب دونالد ترامپ به‌ عنوان رییس‌جمهور جدید آمریکا به‌ اندازه‌ای غافلگیر کننده بود که بازارهای بورس بر اثر این شوک با افت فاحشی روبرو شدند.

10

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که در این مدت اوضاع برای همه شرکت‌ها یکسان نبوده است و از جمله در این میان یکی از شرکت‌های خوش‌نام فناوری در شرق دور یعنی کمپانی Lite-On با انتشار آمار و ارقام مالی خود همگان را شگفت‌زده کرده است.

بر اساس این آمار که اخیرا منتشر شد به نظر می‌رسد که این شرکت توانسته است تا به امروز در سال ۲۰۱۶ موفق عمل کرده و ارزش کلی این شرکت با پیشرفتی چشمگیر روبرو بوده است.

بر اساس آمار و ارقام انتشار یافته، ارزش هر سهم این شرکت در مقایسه با ابتدای سال جاری میلادی به میزان ۱.۱۲ دلار تایوان افزایش داشته است که این رقم برابر با ۴ سنت آمریکا است.

در مجموع نیز در طول بازه زمانی ۹ ماهه سال ۲۰۱۶، سود Lite-On به رقم ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار تایوان یا به‌ عبارت‌ دیگر نزدیک به ۸۸ میلیون دلار آمریکا رسیده است.
 

 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *