«طراحی مدرن» ویندوز 11 برای ویندوز 10 منتشر شد

شماران سیستم – این طراحی جدید به احتمال فراوان نه تنها سعی خواهد کرد که کاربران را به شیوه مورد پسند مایکروسافت عادت دهد، بلکه همچنین تلاش خواهد کرد که کاربران را ترغیب کند که در اسرع وقت به استفاده از ویندوز 11 رو بیاورند.

modern1

 

اگر صرفا به دنبال چشیدن طعم نسخه جدید سیستم عامل غول نرم‌افزاری جهان، یعنی ویندوز 11 بدون نصب آن هستید، مایکروسافت راهی به تازگی پیش روی شما گذاشته است. اینسایدرهای ویندوز 10 از این به بعد امکان دانلود و بارگیری تازه‌ترین طراحی Microsoft Store را یافته‌اند. البته این قابلیت دقیقا آن چیزی نیست که در ویندوز 11 در دسترس قرار گرفته است، ولی به اندازه کافی برای آماده کردن شما برای جهش نهایی به این ویندوز جدید مناسب خواهد بود.

به گزارش شماران سیستم به نقل از اسلش‌گیر، ریدی هوین، معمار ارشد مایکروسافت استور، نسخه جدید آن را رسما معرفی کرد. هوین خبر آن را در توئیترش اعلام کرده است.

این نسخه جدید از مایکروسافت استور از اپ‌های win32 پشتیبانی می‌کند و قادر به ارائه فیلم‌های Disney+ است. این به‌روزرسانی قابلیتی را افزوده است که این استور را به اپ Disney+ متصل می‌کند، به این معنا که وقتی شما فیلم «بیوه سیاه» را در مایکروسافت‌استور می‌بینید، امکان خرید آن از مایکروسافت به قیمت 5.99 دلار را خواهید داشت، ولی یک لینک Stream on Disney+ نیز به شما نمایش داده خواهد شد.

modern

گفتنی است این به‌روزرسانی برای کاربران Windows Insiders در حلقه Release Preview قابل دسترسی شده است. البته اگر شما به برنامه ویندوز اینسایدر ملحق نشده‌اید، به زودی این آپدیت را در مایکروسافت‌استور خواهید دید.
همچنین پیش‌بینی می‌شود که این آپدیت ظرف چند هفته آینده برای استفاده عموم کاربران منتشر شود.

با توجه به شیوه‌ای که ماکیروسافت در انتشار ویندوز پیش از این با انتشار آپدیت‌های عمده‌اش از خود نشان داده است، احتمالاً این طراحی جدید بالاخره در مقطعی به یک آپدیت اجباری تبدیل خواهد شد.
این طراحی جدید به احتمال فراوان نه تنها سعی خواهد کرد که کاربران را به شیوه مورد پسند مایکروسافت عادت دهد، بلکه همچنین تلاش خواهد کرد که کاربران را ترغیب کند که در اسرع وقت به استفاده از ویندوز 11 رو بیاورند، و بدین ترتیب نسخه جدید را هر چه زودتر همگانی نماید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *