قابلیت انتقال محتوای رسانه ای با یک کلیک در اندروید 13

شماران سیستم – به تازگی اطلاعات جدیدی درباره یک قابلیت ویژه نسخه بعدی اندروید منتشر شده است که نشان دهنده این است که اندروید 13 قرار است تا به کاربران اجازه اشتراک بسیار سریع داده‌های خاص را بدهد.

اخبار جدید منتشر شده درباره سیستم عامل اندروید 13 خبر از این دارند که قابلیتی ویژه بهاین نسخه از سیستم عامل گوگل افزوده شده که قرار است تا امکان اشتراک ساده و سریع محتوای رسانه‌ای بین دو دستگاه را با تنها یک کلیک فراهم کند.

click

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری تحلیلی phonearena، به تازگی اطلاعات جدیدی درباره یک قابلیت ویژه نسخه بعدی اندروید منتشر شده است که نشان دهنده این است که اندروید 13 قرار است تا به کاربران اجازه اشتراک بسیار سریع داده‌های خاص را بدهد.

بر اساس این اطلاعات قرار است تا انتقال داده‌های چندرسانه‌ای، به یک ویژگی مهم از قابلیت‌های اندروید 13 بدل گردد، و البته روش‌های مختلفی برای این کار تعریف شده است.

click2
گفته شده که این قابلیت موجب می‌شود که با قراردادن دستگاه‌ها در کنار هم، بتوان تنها با یک کلیک ساده، محتوای رسانه‌ای را به راحتی به دستگاهی دیگر یا سایر کاربران انتقال داد.

یک قابلیت دیگر اندروید 13 که با نام Panlingual شناخته می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند تا زبان هر برنامه را به صورت مستقل از زبان دستگاه تعیین کنند که این مور در نوع خود آزادی عمل بسیار خوبی به کاربران خواهد داد، و آن را بخوب متمایز خواهد ساخت.

از سوی دیگر، دیگر قابلیت‌های شاخصی که درباره آنها صحبت شده است، شامل استفاده از سیستم کم مصرف بلوتوث با نام LE برای انتقال و استریم صدا به هدفون‌ها است که مسلما در مصرف باتری بهینه تاثیر بسزایی خواهد داشت.
​​​​​​​

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *