حضور شماران در مجمع عمومی سالانه انجمن حسابداران خبره

شرکت شماران سیستم، با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه اعضای انجمن حسابداران خبره ایران به عنوان یکی از حامیان مالی از راهکارهای نوین خود تحت عنوان نرم افزار ساز رونمایی کرد.
این مجمع در مورخ 28 دی 1400 در محل تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در تهران با حضور پر شور اعضای انجمن و نظارت نماینده دفتر امور سیاسی وزارت کشور تشکیل شد.

WhatsApp Image 2022 01 18 at 17.24.05
در نمایشگاه جانبی این مجمع شرکت شماران سیستم با شعار ((ایده هایت را نرم افزار کن)) خیل عظیمی از بازدید کنندگان را به غرفه شماران سیستم جذب کرد .
راهکار نرم افزار ساز شماران با استفاده از ابزارهای منعطف و یکپارچه،تمامی روال ها و فرایندهای مربوط به کسب‌وکارهای مختلف را پیاده‌سازی کرده و بر اساس ارائه به لحظه گزارش‌ها در زمان های متفاوت، بستری امن و سریع برای برنامه‌ریزی مدیران در خصوص اخذ تصمیم‌های لحظه ای و حساس است .
اين راهكار از این حیث جذابیت دارد که می تواند در بستری امن با استفاده از ابزارهای آماده و در عین حال با کمترین دانش کد نویسی سیستم های مورد نیاز سازمان را به سرعت طراحی کند و دارای فرم ساز ،فرایند ساز ، کارتابل، پورتال، مدیریت تیکت، چارت برون سازمانی، داشبورد مدیریتی و… است.
شرکت شماران سیستم پس از 10 سال تحقیق و برنامه ریزی راه جدیدی برای سازمان‌ها بازکرده است تا بتوانند با یک نرم افزارساز نیازهای سازمانی خود را مرتفع کنند.
غرفه شماران سیستم با حضور استاتید این حوزه با استقبال خوب متخصصان، تحلیلگران مالی و فعالان صنعت نرم افزار روبه‌رو گردید که با حضور اعضای اصلی انجمن جناب اقای هوشنگ خستویی و سایر دوستان ، مذاکرات و گفتگوهای تعاملی برقرار شد .
همچنین طبق سنوات گذشته راهکار بهای تمام شده و برآورد بهای تمام شده شماران سیستم بر بستر وب از جمله موضوعاتی بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت .

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *