آغاز استقرار نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در شرکت فولاد کاربین

 

بر اساس گزارش واحد فروش شرکت شماران سیستم، فرایند راه اندازی  نرم افزار یکپارچه پیشتاز ،در شرکت فولاد کاربین آغاز شد .

براساس جلسات فی مابین و بررسی نیازهای ارسال شده، نرم‌افزارهای ،حسابداری،خزانه‌داری،انبار،خرید،فروش،حقوق و دستمزد و کارگزینی ،کنترل عملیات  تولید،  برون سپاری و درون سپاری   در بستر یکپارچه در فاز اول ارائه شد.با مذاکرات اتجام شده مقرر گردید در فاز دوم نیز  نرم افزارهای مدیریت فرایند های کسب و کار(BPMS)  و بهای تمام شده نیز به بهره برداری خواهد رسید.ار آنجا که ارائه گزارشات برخط و به لحظه بستر تصمیم گیری پر قدرت مدیران است، در فاز سوم پیاده سازی داشبورد مدیریتی با محصول نرم افزاری تحت وب شماران نیر در دستور کار قرار گرفت.

شرکت فولاد کاربین  در گذشته ثبت عملیات تولید و محاسبه بهای تمام شده را به صورت دستی و غیر اتوماتیک انجام داده و فاقد بستر یکپارچه نرم افزاری در کنترل فرایند های داخلی و خارجی بود.

شایان ذکر است اکثر فرایند های کارخانه فولاد کاربین به صورت برون سپاری و بهره گیری از پیمانکاران غیر است که کنترل مواد و ثبت دقیق هزینه های جاری در این خصوص ، به درستی انجام پذیر نبوده و اغلب دچار اختلاف در سیستم انبار و واحد مالی  بوده است. از این رو با پیاده سازی نرم افزار صنعتی پیشتاز در این مجموعه ،شاهد یکپارچگی اطلاعات و اخذ گزارشات جامع و تفکیکی خواهیم بود .  

عملیات کانورت اطلاعات و پیکربندی جدید نرم‌افزارهای فوق در کوتاه‌ترین زمان و بدون  اختلاف ، نسبت به داده‌های موجود انجام شده است.  این ارتقاء، نرم افزاری  در پی وسعت  خط تولید شرکت فولاد کاربین و چشم انداز وسیع مدیریت ارشد مجموعه صورت گرفته است.

شرکت فولاد کاربین با سابقه  طولانی و با تعداد 14 شرکت زیر مجموعه، یکی از بزرگترین تولید کننده های شمش های فولادی با مشخصات متنوع بوده  و یکی از تامین کننده های اصلی در صنعت خوردرو سازی کشور است.

نرم‌افزار جامع پیشتاز یکی  از محصولات  محبوب شرکت شماران سیستم است که باسابقه بیش از 30 سال بادانش بومی وارد عرصه انفورماتیک کشور شده و شرکت‌ها و سازمان‌ها را در بهینه‌سازی و استقرار فرایندهای مالی و تولید توانمند می‌سازد. 

شایان‌ذکر است شرکت کیمیا پردازان دایا نمایندگی رسمی فروش شماران سیستم ، وظیفه پیاده‌سازی و استقرار این نرم‌افزار را به عهده دارد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *