ارائه راهکار نرم‌افزاری پیشتاز به شرکت سیانس

ارائه راهکار نرم افزاری یکپارچه پیشتاز به شرکت سیانس

بر اساس گزارش واحد فروش شرکت شماران سیستم استقرار راهکار نرم‌افزار  یکپارچه پیشتاز (با رویکرد ERP) در شرکت لابراتوارهای سیانس آغاز شد.

فعالیت شرکت لابراتوارهای سیانس تولید کننده مکمل ، کنسانتره و داروهای دام ، طیور و آبزیان است و با توجه به حساسیست های خاص صنعت غذا و دارو بدنبال راهکار مناسبی بود تا ضمن پوشش فرایندها و عملیات مهندسی، انبار و مدیریت کالا، خرید برنامه‌ریزی مواد و تولید، کنترل تولید، کنترل کیفیت، منابع انسانی، سیستم فروش و بهای تمام‌شده ،الزامات خاص صنعت غذا و دارو را نیز فراهم نماید.

premix milldownload

پیرو مذاکرات با مدیران و کارشناسان محترم شرکت سیانس پیشنهاد شرکت شماران سیستم مبنی بر بهبود سیستم‌های اطلاعات مدیریت مورد تایید و قرارداد فی‌مابین منعقد گردید.

این شرکت به دلیل فعالیت‌های منحصربه‌فرد و با توجه به نیازهای مطرح‌شده در جلسات حضوری و گزارش شناخت حاصل از بررسی فرایندهای مربوطه در سازمان نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز شماران سیستم در حوزه‌های مالی، حسابداری، انبار، دارایی ثابت، فروش، حسابداری انبار، تولید و بهای تمام‌شده، صورت‌های مالی، حقوق و دستمزد، خزانه‌داری و داشبورد مدیریت برای بهبود سیستم‌های اطلاعات مدیریت به این سازمان پیشنهاد گردید.

طی برنامه‌ریزی آموزشی انجام‌شده فرایند استقرار اولیه به شرکت کیمیا پردازان دایا به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی واگذار گردید و پس از انعقاد قرارداد فروش نرم‌افزار، کارشناسان این شرکت بررسی و بهینه‌سازی فرایندهای سازمان را در واحدهای مختلف آغاز کردند و پس از مهندسی مجدد، بر اساس زمان‌بندی مدون، عملیات پیاده‌سازی نرم‌افزار در دستور کار قرارداده شد.

نرم افزار پیشتاز با سابقه ای سی ساله در صنایع مختلف تجارب ارزشمندی را در بطن خود به همراه داشته که خود ابزار بسیار مناسبی برای مدیریت اطلاعات سازمان داشته و بستری برای تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *