ارائه راهکار نرم افزاری یکپارچه پیشتاز در شرکت فولاد ارومیه         

 بر اساس گزارش واحد بازرسی  شرکت شماران سیستم  ، استقرار نرم افزار یکپارچه پیشتاز (با رویکرد ERP) در گروه شرکت های فولاد ارومیه به پایان رسید ، با توجه به بهره‌برداری از نرم‌افزار پیشتاز در این شرکت و همچنین با توجه به خدمات ارائه‌شده، رضایت کامل این شرکت از نرم‌افزارهای مورد استفاده، تیم پشتیبانی و شرکت راهبران شماران سیستم به‌صورت کتبی دریافت گردید.

پیرو برگزاری جلسات و مذاکرات انجام‌شده اولویتهای این شرکت کنترل و مدیریت عملیات تولید،کنترل موجودی داخل خط و فروش محصولات به روشهای مختلف بود که طبق برنامه ریزی های انجام شده تیم پیاده سازی ابتدا از تصحیح فرایند انبار و ثبت دقیق موجودی ها و راه اندازی سیستم حقوق و دستمزد شروع و نهایتا با تعریف مراکز هزینه و ایستگاه کاری ، ثبت فرمول های ساخت ، عملکرد تولید و ارائه بهای تمام شده، نرم افزار در شرایط بهره برداری به گروه فولاد ارومیه تحویل گردید.

گروه فولاد ارومیه یکی از بزرگترین مجموعه‌های ساخت پروفیل‌های صنعتی، ساختمانی و لوله‌های صنعتی از قطر ۰/۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ و انواع ورق‌های فولادی، شمش‌های عریض و چهارگوش و … در کشور است که  در چشم انداز آینده شرکت ، ارائه برخی از مواد اولیه مورد نیاز برای کشور و همسایگان خود مانند عراق، ارمنستان، ترکمنستان و غیره است که برای دستیابی به این موضوع، پروژه های ساختمانی شرکت فولادسازی ارومیه را در یک منطقه 250 هکتاری بنا شده است.

گروه فولاد ارومیه شامل 5 شرکت زیر مجموعه است که به طور تحصصی در حوزه تولید پروفیل و ورقهای قولادی فعالیت دارند که به شرح زیر است:

شرکت فولاد ارومیه

شرکت نورد و لوله خاورمیانه

شرکت لوله و پروفیل ارومیه

شرکت چی چست گاز و گالوانیزه

شرکت صنعتی دورنا

otp5

نرم افزار پیشتار با سابقه ای سی ساله در صنایع مختلف تجارب ارزشمندی را در بطن خود به همراه دارد که خود ابزار بسیار مناسبی برای مدیریت اطلاعات سازمان داشته و بستری برای تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان است. این نرم افزار در بخش تولید ، اطلاعات جامع و متنوعی از عملكرد توليد و مقايسه آن با استانداردهای مهندسی ساخت و وضعيت کالاهای نیم ساخته و ساخته‌شده را در اختيار مدیران و كاربران مربوطه قرار می‌دهد. در اين نرم‌افزار اطلاعات مربوط به مواد مصرف‌شده و زمان کار به تفکیک مراکز و شیفت کاری ثبت می‌شود.

در بخش مدیریت  نیز  محاسبه بهای تمام‌شده ماهانه به تفکیک مواد، دستمزد و سربار، سند تحلیلی ، گزارش تحلیلی عملکرد بهای تمام‌شده کالای فروش رفته و گزارشات مربوطه را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد.

شرکت راهبران شماران سیستم در سال ۱۳۸۸ باهدف ارائه تخصصی خدمات پس از فروش تأسیس گردید. راهبران شماران سیستم، با شبکه گسترده خدمات‌رسانی در سراسر کشور همواره پشتیبان مطمئن محصولات شماران سیستم بوده و توانسته رضایت مشتریان را از طریق ارائه خدمات به‌موقع و مناسب جلب نماید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *