استقرار نرم‌ افزار مدیریت فرایند های کسب و کار در شرکت سیمان فارس خوزستان

بر اساس گزارش واحد پیاده سازی نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار (BPMS) استقرار نرم افزار شاتو در شرکت سهامی عام سیمان فارس خوزستان آغاز شد.

بر اساس اعلام نیاز در اسفند ماه سال گذشته تیم فروش  شماران سیستم پس از جلسات ارائه نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار ،  با بررسی و مطالعه در فرآیندهای  موجود سازمان و روابط فی مابین واحد ها ،طرح اولیه فرایند را به صورت مکتوب ایجاد و در اختیار تیم استقرار نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار (BPMS)قرار داد.

تیم استقرار نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار  شماران سیستم پس از مهندسی مجدد در روال فرایندها و تحلیل گزارشات درخواستی، آموزش و استقرار سامانه تدارکات را در واحد  آغاز کردند.

team work process young business managers crew working with new startup project labtop wood table typing keyboard texting message analyze graph plans

شرکت سیمان فارس خوزستان با بیش از شش دهه فعالیت، به عنوان شرکت مادر تخصصی ،بزرگترین گروه تولید کننده سیمان در کشور و منطقه بوده که با دارا بودن 33 شرکت فرعی زیر مجموعه در صنعت سیمان و صنایع وابسته به سیمان در حال فعالیت می باشند .

شرکت سیمان فارس خوزستان در عرصه صنعت سیمان بزرگترین تولید کننده در خاور میانه است .بر اساس سیاست های متخذه در جهت سازمان دهی بهینه شرکت و ایجاد سرعت در عملیات برای توسعه آتی با حفظ کنترل، استقلال کارخانه های تابعه در قالب شخصیتهای حقوقی مورد نظر قرار گرفت.

سامانه مورد نیاز سازمان نامبرده در خصوص یکپارچه سازی اطلاعات واحد تدارکات در  شرکت های زیر مجموعه و گزارشات یکپارچه و تحلیل آن بود.

بدین منظور که مسئولین واحدهای تدارکات شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فارس خوزستان ، بر اساس روال‌های مشخص‌شده زمانی که اغلب به‌صورت فصلی است،می‌بایست اطلاعات تمامی خریدهای سازمان خود را به تفکیک موارد موردنیاز مانند: نام شرکت فروشنده،شناسه ملی،نحوه تضمین،نوع خرید،آگهی روزنامه …در این سامانه وارد کنند و این سامانه قابلیت اخذ گزارشات متنوع را برای مدیران ارشد و ذینفعان داخلی را دارا باشد .

ازاین‌رو فرایندهای متعددی در حوزه‌های تخصصی به‌صورت دستی و غیر خودکار در حال انجام است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با استفاده از زیرساخت قدرتمند شاتو پلاس، الکترونیک خواهد شد .

نرم افزار شاتو پلاس ( نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار )  با بهره گیری از.NETCORE  اولین بستر  متن‌باز شرکت مایکروسافت و استفاده از پلت فرم  ANGULAR   یک BPMS بومی و کاملاً ایرانی بوده که توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد .

این نرم افزار حاصل تلاش مبتکران و کارآفرینان کشور در حوزه انفورماتیک بوده که افتخار ملی در بستر جهانی را رغم زده و زیرساختی امن و منعطف در تحقق اهداف سازمانی است.

شایان‌ذکر است شرکت راهبران شماران سیستم وظیفه پیاده‌سازی و استقرار این نرم‌افزار را به عهده داشته است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *