راهکار پرتال شماران سیستم

بکی از معضلات بزرگ در سازمان‌ها و شرکت های  خصوصی و دولتی ارتباط با کاربران، تامین کنندگان، نمایندگان و مشتریان به منظور ارائه فرایندها و خدمات در بستر وب و به صورت کاملاً یکپارچه با سامانه‌های داخلی است.

دریافت سفارش از مشتریان به صورت تلفنی، پیگیری سفارشات، کسب اطلاع مشتریان از حساب خود، اطلاع‌رسانی نمایندگان در خصوص بخشنامه‌های فروش و تخفیفات و … از جمله این معضلات در سازمان‌های خصوصی است و دلیل آن هم عدم ارتباط مستقیم کاربران بیرونی با نرم‌افزارهای اصلی سازمان (انبار-فروش-حسابداری-تولید…) است و این خود باعث عدم یکپارچگی و فعالیت‌های مضاعف خواهد شد.

به گزارش واحد تولید شماران سیستم پرتال مشتریان ، راهکار جدید شرکت شماران سیستم امکان ادغام فرایندهای بیرونی با روال‌های داخلی سازمان را بدون محدودیت در تعداد کاربری و تعداد فرایندهای بیرونی سازمان فراهم آورده تا سازمان‌ها با ارائه خدمت به‌موقع و مناسب به مشتریان و ذینفعان بیرونی موجب ارتقا رضایتمندی آنها شوند.

ثبت نام و ایجاد کد کاربری و پسورد بر اساس آیتم‌های قابل تعریف

این امکان می‌تواند به مکانیزه کردن سفارش‌های اینترنتی، تیکتینگ، ارتباطات با مشتریان و ذینفعان با سازمان و…در بستر یکپارچه و بدون محدودیت زمانی و مکانی موجب یکپارچگی بیشتر و ارتقا کیفیت خدمات می‌شود.

2 1 3 1

محیط تحت وب امکان دسترسی به لحظه را برای کاربران بیرونی مهیا می‌کند و کاربر به دلیل برخورداری از کارتابل شخصی امکان پیگیری درخواست خود را دارد.

این راهکار بر بستر سیستم ساز شاتو پلاس طراحی شده است که با وجود ابزارهایی ماند فرم ساز، گزارش ساز، فرایند ساز، کارتابل و بسیاری از امکانات دیگر امکان طراحی فرم و همچنین نحوه گردش فرایندها را بدون نیاز به کد نویسی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

4 1

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *