راه‌اندازی نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه شماران در شرکت ایرسا سلامت ایرانیان

شرکت کیمیا پردازان دایا به عنوان نماینده شرکت شماران سیستم موفق به راه‌اندازی و استقرار فاز اول نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در شرکت ایرسا سلامت ایرانیان گردید.

شرکت ایرسا سلامت ایرانیان ، از سال 1399 کار خود را در زمینه فروش و پخش انواع قهوه آغاز کرد و با توجه به استقبال بازار ایران از محصولات این شرکت در سال 1400 فاز توسعه ای خود را برای احداث و تولید قهوه اغاز نمود.

شرکت ایرسا سلامت  با توجه به اهداف خود از ابتدا به منظور ایجاد بستری مطمئن برای گزارشات مدیریتی با شرکت شماران سیستم وارد مذاکره گردید و در فاز اول پک بازرگانی نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز را انتخاب و نسبت به عقد قرار داد اقدام کرد.

طی برنامه ریزی های انجام شده فرایند استقرار در سال 99 توسط شرکت کیمیا پردازان نمایندگی رسمی شماران سیستم انجام گردید و در همان سال تحویل گردید که در این فاز اطلاعات مربوط به فرآیندهای اصلی سازمان شامل فرایندهای مالی، انبار،  فروش، و ارتباط با فروشگاه اینترنتی بصورت کامل در نرم‌افزار شماران سیستم انجام شد .

پس از گذشت نزدیک به یک سال از استقرار اولیه نرم‌افزار با توجه به رشد چشمگیر فعالیت‌های سازمان و به تبع آن تغییرات در فرایندها، نیاز به بهره‌برداری مطلوب‌تر از امکانات نرم‌افزار مورد توجه قرار گرفت، در سال 1400 پروژه بازنگری فرآیندهای سازمان و تطبیق فرایندها با نرم‌افزار با هدف استفاده حداکثری از امکانات موجود نرم‌افزار کلید خورد.

همچنین با توجه به احداث کارخانه ایرسا سلامت در شهرک صنعتی جاجرود فاز دوم خرید نرم افزار در حوزه تولید و بهای تمام شده نیز انجام و پیاده سازی آن اغاز گردید.

نرم‌افزار جامع و یکپارچه شمار ان سیستم حاصل بیش از سی سال تجربه موفق پیاده‌سازی در صنایع مختلف است که در حال حاضر بیش از 3000 سازمان و شرکت در صنایع تولیدی و شرکت‌های بازرگانی در حال بهره‌برداری از این نرم‌افزار هستند.

تجربه‌های موفق نشان می‌دهد که فروش نرم‌افزارهاي یکپارچه اطلاعات مديريت بدون ارائه خدمات پس از فروش، نيازهاي اساسي مشتريان را حل نخواهد کرد و بر همین اساس شماران سیستم با توسعه شبکه نمایندگی خود در سراسر کشور پرداخته است و شرکت کیمیا پردازان دایا به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود از سال 1395 مشغول به ارائه خدمات است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *