شروع دور جدید سمينارهای آموزشی و اجرایی راهبران

شرکت راهبران شماران سیستم با بهره‌گیری از تجربیات اجرایی ارزشمند در حیطه‌ی پیاده‌سازی نرم‌افزار یکپارچه‌ی شماران سیستم، دور جدید سمینارهای آموزشی خود را با رویکرد انتقال تجربیات اجرایی در بخش‌های گوناگون اعم از بهای تمام‌شده، انبار و کالا، حقوق و دستمزد، خزانه‌داری، صورت‌های مالی با ارائه‌ی گواهینامه‌ی رسمی شماران سیستم برگزار می‌نماید.

اولین دوره‌ی این سمینار یک‌روزه به مباحث انبار و کالا اختصاص دارد که به ارائه‌ی امکانات جدید نرم‌افزاری و تشریح راهکار‌های بهینه‌ی کسب‌وکار می‌پردازد. لذا با عنایت به ‌حضور کارشناسان خبره و با سابقه‌ی شرکت‌های مختلف در این دوره، انتظار می‌رود بستری مناسب و پویا جهت اشتراک‌گذاری اطلاعات و تجربیات مهیا شود.

* سمینار آموزشی انبار و کالا روز 23 دی‌ماه 1393 و در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. شایان ذکر است با توجه به ظرفیت محدود سالن، از علاقه‌مندان به این دوره و دیگر دوره‌ها (بهای تمام‌شده، حقوق و دستمزد، صورت‌های مالی و …) تقاضا می‌شود جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیش‌تر در اولین فرصت با شماره‌ی 88547430 ، داخلی 203 ؛ واحد بازرگانی شرکت راهبران شماران سیستم تماس حاصل فرمایند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *