شماران در هفدهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو

راهکار ویژه صنعت قطعه سازی در نرم افزار ERP شماران، همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو رونمایی شد.  شماران سیستم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعه سازی تهران، حضوری پر سر‌و‌صدا و قدرتمند داشت.

در این نمایشگاه، از راهکار ویژه صنعت قطعه سازی که در نرم افزار شاتو ERP شماران ایجاد شده است، رونمایی گردید. به زعم بسیاری از فعالان این حوزه، این تغییرات و راهکار ارائه شده در نرم افزار شاتو، نقطه عطفی در مدیریت مجموعه های قطعه سازی خواهد بود.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، بسیاری از مدیران ارشد مجموعه های قطعه سازی، از غرفه شماران سیستم بازدید نمودند. همچنین، در خلال برگزاری این نمایشگاه، برخی از رئوس انجمن های قطعه سازی استان های مختلف کشور در غرفه شماران سیستم حضور یافتند و درخصوص لزوم گسترش همکاری های فیمابین در جهت آگاهی افزایی و ارتقا سطح علمی فعالان این حوزه سخن گفتند. از جمله بازدیدکنندگان غرفه شماران سیستم در نمایشگاه قطعه سازی می‌توان به شرکت نوآور ارتباط صنعت، آسیا لنت، زامیاد، فنرسازی گلپایگان، هنگار سعی، پویا نیستانک و آرین دیدگستر اشاره کرد که در این صنعت از اعتبار و قدمت زیادی برخوردار هستند.

از نکات برجسته راهکار نرم افزاری شماران ویژه صنعت قطعه سازی می‌توان به امکان شناسایی ویژه کالاها و قطعات از ورود به کارخانه تا تولید و محصول نهایی اشاره نمود. به گفته فعالان این صنعت، شناسایی و امکان رهگیری ریزقطعات در محصولات نهایی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه های تولید‌کنندگان و قطعه سازان است که این مهم، با امکان شناسایی ویژه که در QR بارکد هر یک از قطعات مصرفی در نرم افزار شماران سیستم تهیه و الصاق می‌شود، قابل حل و در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای مهم راهکار نرم افزاری شماران ویژه صنعت قطعه سازی، امکان محاسبه بهای تمام شده پای‌کار و در هر لحظه از تولید می‌باشد که به گفته مدیران این صنعت، یکی از مهمترین چالش‌ها و معضلات مجموعه‌های تولید قطعات خودرویی کشور است.

در این نمایشگاه، مدیران عامل شرکت های خدمات پس از فروش شماران نیز حضور داشتند و تجربیات خود در پیاده سازی و استقرار نرم افزار در کارخانه های تولید کننده قطعات خودرویی را در اختیار سایر حضار قرار دادند.

یکی از موضوعاتی که از سوی بازدیدکنندگان مورد استقبال قرار گرفت، وجود زیرسیستم های متعدد در نرم افزار شاتو شماران بود که با رفع حداکثر نیازهای کسب و کارهای بازرگانی و تولیدی، توانسته است که یکپارچگی واقعی را در سازمان جاری نماید.

در پایان این نمایشگاه، غرفه شماران سیستم بعنوان پرمخاطب ترین و زیباترین غرفه سالن میلاد، از سوی بازدیدکنندگان انتخاب گردید.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *