شماران سیستم در حوزه مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی همواره  یکی از دغدغه های شرکت شماران از بدو تاسیس بوده است که در این راستا گامهای موثری برای حمایت از  سازمان‌های مردم‌نهاد و  فعالیت‌های خیریه  برداشته  است.

از مهم ترین این اقدامات مکانیزه نمودن فرآیندهای مؤسسات نیکوکاری با ارائه رایگان محصولات نرم‌افزاری اتوماسیون  اداری، فرم ساز و فرایند ساز و نرم‌افزار مالی تحت وب و خدمات تخصصی مشاوره‌ای به چندین انجمن  معتبر  از جمله انجمن آشنا ، انجمن زنان کارآفرین، انجمن حامی، انجمن باهم و برای هم و همکاری با شورای قوانین و مقررات سمن ها و… می باشد .

در راستای حمایت از یکی دیگر از انجمن های مردم نهاد، موسسه خانه خورشید و بررسی موارد مطروحه و ارائه راهکارهای  مناسب جلسه ای در تاریخ 28 مهر درشرکت شماران سیستم با حضور خانم لیلا ارشد موسس خانه خورشید و تیم همراه سرکار خانم مرادی رئیس هیات مدیره شماران و تیم مهندسی شماران برگزار شد.

فعالیت خانه خورشید در حوزه حمایت از زنان آسیب دیده و  بعنوان اولین  مرکز گذری کاهش آسیب اعتیاد  زنان در ایران بیش از یک دهه قبل آغاز شده  است. هدف این موسسه کاهش آسیب های فردی و اجتماعی  زنان معتاد و کمک به بهبود آنها و همچنین تلاش برای ایجاد اشتغال آنان است. این مؤسسه توسط لیلا ارشد و سرور منشی‌زاده دربهمن ماه  سال ۱۳۸۵ در دروازه غار تهران  تأسیس شد.

در جلسه  مذکور خانم مرادی به معرفی فعالیت‌ها و  دست آوردهای شرکت شماران سیستم در طول بیش از سی سال کار مداوم و اقدامات انجام شده برای حمایت از انجمن های مردم نهاد اشاره نمودند .

در ادامه آقای تدین فرد مدیر مهندسی شرکت شماران سیستم نیز دو ابزار مهم ShAuto BPMS و ShAuto ERP را معرفی نمودند که با استفاده از ابزار ShAuto BPMS امکان طراحی فرم و فرایندهای این‌گونه مؤسسات برای ساماندهی کلیه فرآیندها از جمله بانک اطلاعاتی اعضا و خیرین و همچنین مددجویان موردحمایت ایجاد می‌شود  و امکان تهیه گزارشات آماری و تحلیلی بسیار مناسبی فراهم می‌گردد.همچنین با استفاده از ابزار ShAuto ERP ثبت اطلاعات و رخدادهای مالی و تهیه گزارشات مربوطه امکان‌پذیرخواهد شد .

در ادامه جلسه خانم ارشد ضمن ارائه گزارشی از روند کاری خانه خورشید و تقدیر از همکاری‌های شرکت شماران سیستم علاقه‌مندی خود را برای مکانیزه نمودن فرایندهای سازمان و حوزه مالی خانه خورشید  اعلام نمودند.

در خاتمه مدیران و کارکنان گروه شرکت‌های شماران ضمن تأکید بر اعتقاد هلدینگ شماران  مبنی بر اینکه ترکیبی از مسئولیت اجتماعی و مسئولیت سازمانی سبب رشد اخلاق حرفه‌ای و همچنین ضامن سلامت سازمانی است.اعلام نمودند که تلاش می‌نمایند  همچنان همگام با انجام وظایف سازمانی، در حوزه مسئولیت اجتماعی و حمایت از سازمانهای مردم نهاد نقش موثری ایفا نمایند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *