شماران و مسئولیت های اجتماعی ( حوزه ورزش )

مسئولیت اجتماعی همواره  یکی از دغدغه های شرکت شماران از بدو تاسیس بوده است که در این راستا گامهای موثری برای حمایت از  ورزش و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد و  فعالیت‌های خیریه  برداشته  است.

در راستای این حمایتها با توجه به درخواست موسسه فرهنگی ورزشی شهید قندی و بررسی موارد مطروحه و ارائه راهکارهای  مناسب جلسه ای در تاریخ 24 آذر در شرکت شماران سیستم با حضور آقای اروس خان مدیر ای تی این مجموعه و سرکار خانم مرادی رئیس هیات مدیره شماران و تیم مهندسی شماران برگزار شد.

باشگاه فوتبال شهید قندی یزد یک باشگاه فوتبالایرانی در شهر یزداست  که سابقه قهرمانی در دسته یک و حضور در لیگ برتر را دارد.

تیم شهید قندی یزد که با خریدن امتیاز استقلال رامشیر در رقابتهای لیگ دسته دو ۹۸–۹۹ایران حضور پیدا کرده است در تلاش برای احیا این باشگاه ریشه دار است.

در جلسه  مذکور خانم مرادی به معرفی فعالیت‌ها و  دست آوردهای شرکت شماران سیستم در طول بیش از سی سال کار مداوم و اقدامات انجام شده برای حمایت از انجمن های مردم نهاد اشاره نمودند .

در ادامه آقای تدین فرد مدیر مهندسی شرکت شماران سیستم نیز نرم افزار  ShAuto ERP را معرفی نمودند که با استفاده از این ابزار امکان ثبت اطلاعات و رخدادهای مالی و تهیه گزارشات مربوطه امکان‌پذیرخواهد شد .

در ادامه جلسه آقای اروس خان ضمن ارائه گزارشی از روند احیا تیم فوتبال شهید قندی و وضعیت فعلی این باشگاه در دسته دوم و تقدیر از همکاری‌های شرکت شماران سیستم علاقه‌مندی خود را برای مکانیزه نمودن فرایندهای سازمان و حوزه مالی اعلام نمودند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *