محصول ShAuto ERP شماران سیستم رونمایی شد

سمینار رونمایی از محصول ShAuto ERP شرکت «شماران سیستم» روز یکشنبه ششم بهمن در سالن همایش‌های رایزن تهران برگزار شد.

فرهاد الیشایی، مدیرعامل شرکت شماران سیستم در این سمینار به معرفی شرکت پرداخت و گفت: شماران سیستم با بیش از 35 سال سابقه فعالیت از یک موسسه حسابرسی در سال 63 تا امروز راهی طولانی را طی کرده و با داشتن هزاران مشتری در صنایع مختلف و با مجموعه‌ای از کامل‌ترین و متنوع‌ترین نرم افزارهای جامع، جزو شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه امروز پس از حدود شش سال تحقیق و توسعه و با تامین زیرساخت‌ها و فناوری‌های روز نرم افزاری شاهد رونمایی ازshAuto ERP هستیم، افزود: در این محصول ما هوشمندی تجاری را برای شرکت‌ها به ارمغان آورده‌ایم و می‌خواهیم محصولات فناورانه ما در خدمت سازمان‌ها و توانمندسازی سازمان‌ها در عرصه ایران و جهان باشد.

وی هزینه ساخت این نرم افزار را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تا امروز عنوان کرد که با توجه به ادامه گسترش آن، بیشتر هم خواهد شد.

الیشایی همچنین قیمت نرم افزار جدید را متغیر و وابسته به گزارش شناخت، بررسی‌ها و تغییرات استراتژیک و زیرساخت‌های مختلف و مورد نظر شرکت‌های خریدار اعلام کرد.

به گفته این تولیدکننده داخلی، قیمت این نرم افزارERP داخلی یک هشتم مشابه خارجی آن برای خریدار داخلی تمام می‌شود و ضمن کمک به اقتصاد داخلی از خروج بی رویه ارز جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شماران سیستم، در پایان سخنان خود خواستار حمایت دولت در دو بخش از تولیدکنندگان نرم افزار شد و متذکر شد: اولین خواسته ما حمایت بیشتر دولت از شرکت‌های دانش بنیان به منظور صادرات نرم افزارهای ایرانی است و دومین موضوع این است که شرایطی فراهم شود تا از مهاجرت نیروهای متخصص شرکتهای داخلی کاسته شود.

وی تاکید کرد که نرم افزارERP جدید یک محصول تماما داخلی و بومی است که مناسب کسب و کارهای کشور تهیه و تولید شده است.

الیشایی عنوان کرد نرم افزارShauto ERP در برابر هر گونه حملات ویروسی به پروتکل‌های امن تجهیز شده و البته تیم پشتیبانی ما نیز همواره در کنار خریداران خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فرحناز مرادی، رییس هیات مدیره گروه شرکت‌های دانش بنیان شماران سیستم نیز با بیان اینکه شماران سعی کرده در روند کار خود استراتژی متمایز را انتخاب کند و ویژگی‌های منحصر بفرد داشته باشد گفت: از مهم‌ترین مزایای این نرم افزار یکپارچگی کامل فرآیندها در حوزه اصلی و از گواهینامه‌های اخذ شده شماران سیستم شامل مجوز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و گواهی ارزیابی بین المللی از شرکتTEC کاناداست.

mrsmoradiدر ادامه این همایش مواردی از تجربیات همکاری و تلاش همکاران در زمینه استقرار نرم افزارهایERP شماران سیستم توسط مدیرفروش و مدیر نرم افزاری این شرکت ارائه شد.

گفتنی است که از امروز نسخه بتای نرم افزارshAuto ERP از سوی شماران سیستم به بازار کشور عرضه شده است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *