آغاز  فعالیت شرکت امین راهبران رایین پردازش نمایندگی رسمی شماران  

به گزارش واحد روابط عمومی گروه شرکت‌های شماران سیستم و در راستای ارتقا کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، شرکت امین راهبران رایین پردازش، به نمایندگی‌های رسمی شماران پیوست و در روز شنبه مورخ 22/08/1400 به‌طور رسمی افتتاح گردید.

افتتاح شرکت امین راهبران در جهت پاسخگویی بهتر و سریع‌تر به نیازها و خدمات درخواستی مشتریان بوده است این اقدام در راستای استراتژی گسترش شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شماران و طبق مصوبات هیئت‌مدیره صورت گرفته است.

گروه شرکت‌های شماران پس از کسب موفقیت‌های متعدد در سه دهه گذشته، باگسترش شبکه نمایندگی‌ها بستری وسیع برای ارائه خدمات و محصولات خود در داخل کشور و صادرات محصولات نرم‌افزاری خود به خارج از مرزها را ایجاد کرده است.

 مراسم  افتتاحیه امین راهبران با حضور مدیران و کارشناسان دو شرکت ،  با سخنرانی جناب آقای مهندس الیشایی و سرکار خانم دکتر مرادی آغاز گردید.

در این مراسم مهندس فرهاد الیشایی، مدیرعامل و مؤسس گروه شرکت های شماران پس از تبریک و آرزوی موفقیت سخنان خود را در خصوص اهمیت رضایت مشتریان و ارائه خدمات به لحظه و هوشمندانه  با استفاده از ابزارهای نوین و همچنین تلاش برای کسب رضایت مشتریان در شرایط رقابتی آغاز کردند و رضایت مشتریان را  یک امر حیاتی برای بقای کسب‌وکار خواند.

در ادامه خانم دکتر مرادی رئیس هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های شماران پس از ابراز خرسندی از شروع به کار شرکت امین راهبران بعنوان نمایندگی جدید شماران با مدیریت جناب آقای صابر و مشارکت تیم با تجربه نکات ارزشمندی را در خصوص ارتقا کیفیت خدمات در حوزه آموزش و پشتیبانی ، استقرار نرم افزار شماران  و همچنین افزایش همکاری‌های تیمی برای کسب رضایت بیشتر مشتریان عنوان نمودند.

در انتها مهندس محسن خرم صابر مدیرعامل شرکت امین راهبران با یادآوری بیش از دو دهه فعالیت مستمر خود درگروه شرکت های  شماران سیستم افزودند: بیش از نیمی از عمر خود را در شماران گذرانده و امروز دوره جدیدی از این همراهی با تاسیس شرکت امین راهبران رایین پردازش آغاز شده است .

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایندگی رسمی شماران با پذیرایی و اهدای یادگاری به مدیران و مدعوین به پایان رسید.

شرکت امین راهبران رایین پردازش به عنوان نمایندگی رسمی  فروش و خدمات پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرده است و در حوزه‌های مشاوره، پشتیبانی، آموزش و نظارت ، خدمات تخصصی ارائه می دهد که این خدمات در راستای بهبود و ارتقای عملکرد شرکت ها وسازمان‌های طرف قرارداد است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *