استقرار نرم‌افزار مدیریت فرایند های کسب وکاردر شورای عالی انقلاب فرهنگی

بر اساس گزارش واحد روابط عمومی  شرکت راهبران شماران سیستم، نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار (BPMS) استقرار نرم افزار شاتو در مرکز شورای عالی انقلاب فرهنگی به بخش پایانی نزدیک شد.

این سازمان بر اساس فعالیت های خود ، دارای فرایند ها و روال های درون سازمانی و برون سازمانی است که اکنون  با استفاده از نرم افزار شاتو پلاس پیاده سازی در محیط کاملا مکانیزه و با جذف  گردش سنتی و کاغذی  پیاده سازی شده است . تیم استقرار نرم افزار شرکت شماران سیستم  با بررسی و مطالعه فرآیندهای این سازمان و همچنین  روابط فی مابین با مراکز بیرونی ا ،طرح اولیه فرایند ها را به صورت مکتوب ارائه  و پس از تغییرات ئلازم و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی  ، فرآیندهای مربوطه را پیاده سازی و مستقر کردند.

وظایف شورای انقلاب فرهنگی در سه حوزه سیاست گذاری تدوین ضوابط و نظارت تقسیم بندی می شود که در بخش  های،زنان، تبلیغات، اطلاع رسانی، چاپ و نشر،دانشگاه ها، برقراری روابط علمی و پژوهشی و فرهنگی با سایر کشورها و فعالیتهای مرتبط ادامه دارد.

از این رو فرایندهای متعددی در حوزه های تخصصی به صورت دستی و غیر اتوماتیک در حال انجام بود  که با اقدامات انجام شده و با استفاده از زیر ساخت قدرتمند شاتو پلاس، الکترونیک گردید .  تا کنون فرایند های دور کاری، تکریم ارباب رجوع و  بخش پژوهشی مستقر و در حال بهره برداری است.

نرم افزار شاتو پلاس با بهره گیری از.NETCORE  اولین بستر  متن‌باز شرکت مایکروسافت و استفاده ازپلت فرم  ANGULAR   یک BPMS بومی و کاملاً ایرانی بوده که توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد . این نرم افزار حاصل تلاش مبتکران و کار آفرینان کشور در حوزه انفورماتیک بوده که افتخار ملی در بستر جهانی را رغم زده و زیر ساختی امن و منعطف در تحقق اهداف سازمانی است. شایان‌ذکر است شرکت راهبران شماران سیستم وظیفه پیاده‌سازی و استقرار این نرم‌افزار را به عهده داشته است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *