استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در مجتمع تحقیقاتی تولیدی انستیتو پاستور ایران

به گزارش شرکت راهبران شماران سیستم، این شرکت موفق بهراه‌اندازی نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در حوزه‌های مالی،  ارتباط با مشتری، زنجیره تأمین، دارایی ثابت، منابع انسانی و بهای تمام شده در مجتمع تحقیقاتی تولیدی انستیتو پاستور ایران گردید.

پس از انعقاد قرارداد مشاوره و راه‌اندازی نرم‌افزار در نیمه دوم 1397، گروه تحلیل شماران با همکاری مدیران و کارشناسان محترم شرکت راهبران شماران سیستم بررسی و بهینه‌سازی فرایندهای جمع آوری اطلاعات مجتمع را در معاونت‌های مختلف آغاز کردند.

در فاز اول پروژه اجرای نرم‌افزارهای مذکور  در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون در واحد مالی و سایر واحدهای مربوطه  مجتمع پاستور در حال بهره‌برداری است.لازم به توضیح است که گزارشات بصورت کامل توسط تیم انستیتو پاستور و با همکاری تیم استقرار راهبران شماران سیستم ارائه شده است. که پس از بررسی دقیق توسط مجتمع مورد تائید و صحه‌گذاری قرار گرفت.

در فازهای بعدی تحلیل و اجرای اتوماسیون صنعتی و بهای تمام شده دارایی زیستی در دستور کار شرکت شماران سیستم قرار گرفته است.

 انستيتو پاستور ايران موسسه‌ای تحقيقاتي توليدي و آموزشي است كه با هدف تأمین بهداشت و سلامت جامعه در سال 1299 تأسیس شد در آن زمان ضرورت تأسیس موسسه‌ای علمي كه بتواند در زمینه‌های واگير فعاليت داشته و قادر به توليد برخي از واکسن‌ها باشد احساس می‌شد بر اين اساس در تاريخ 23 اكتبر 1919 ميلادي (1298 شمسي) مذاكرات لازم بين هيات هاي ايراني و فرانسوي در انستيتو پاستور پاريس صورت گرفت و در تاريخ 20 ژانويه 1920 ميلادي (1299 شمسي) قرارداد همكاري بين دو كشور به امضا رسيد. از اين زمان فعاليت رسمي انستيتو پاستور ايران آغاز شد كه اين فعاليت به لحاظ كمي و كيفي همچنان در حال گسترش است.

 شایان‌ذکر است شرکت راهبران شماران سیستم مجری پیاده‌سازی و استقرار نرم‌افزار و فرایندهای مربوطه است.

امید است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همکاری‌های مداوم شاهد پیاده‌سازی تمامی فازهای مورد نیاز این شرکت در بستر نرم‌افزار پیشتاز و تحقق اهداف عالی هر دو سازمان باشیم.

روابط عمومی شرکت شماران سیستم

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *