استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزار شاتو پلاس در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران

شرکت شماران سیستم در سال 98 موفق بهراه‌اندازی و استقرار نرم‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‌وکار (BPMS) شاتو پلاسدر سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گردید.

پس از انعقاد قرارداد نرم‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‌وکار (BPMS) در شهریور امسال، گروه تحلیل شماران با همکاری مدیران و کارشناسان محترم شرکت مزبور بررسی و بهینه‌سازی فرایندهای سازمان را در معاونت‌های مختلف آغاز کردند.که با  مهندسی مجدد در خصوص فرایندهای موجود و استخراج طرح نهایی گردش فرایندهای مختلف، تیم استقرار شماران سیستم بر اساس زمان‌بندی مدون، عملیات پیاده‌سازی فرایندها را با ابزارهای قدرتمند نرم‌افزار شاتو در دستور کار قرار داد.

در فاز اول پروژه فرایند احیای معادن کوچک  در سطح کل کشور، تحلیل و پیاده‌سازی شد که هم اکنون در اختیار واحد انفورماتیک و معاونت‌های مربوطه سازمان قرارگرفته و در حال بهره‌برداری است. دستاورد استقرار نرم افزار مذکور سیستماتیک و مکانیزه شدن امکان پیگیری مراحل پیشرفت هر فرایند  برای متقاضیان و گزارش‌گیری‌های متنوع برای مجریان  در هر لحظه در فضای وب است.

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) در تاریخ 22 دی‌ماه 1364 در اصفهان ثبت و در مجمع عمومی فوق‌العاده در سال 74 به سهامی خاص تغییر کرد. هدف از احداث شرکت، تأمین مواد اولیه فولاد کشور بود لذا کلیه معادن و شرکت‌های تولیدکننده زغال‌سنگ و سنگ‌آهن کشور اعم از چادرملو، گل گهر و … تحت مدیریت این شرکت بودند که در ادامه فعالیت‌ها این شرکت‌ها واگذار شدند.

mdaniشایان‌ذکر است شرکت راهبران شماران سیستم مجری پیاده‌سازی و استقرار نرم‌افزار و فرایندهای مربوطه است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در فاز بعدی پیاده‌سازی الباقی فرایندهای این شرکت در بستر نرم‌افزار شاتو پلاس انجام خواهد شد.که استقرار این نرم افزار در راستای  تحقق اهداف دولت الکترونیک در این سازمان است.

روابط عمومی شرکت شماران سیستم

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *