با موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت شماران سیستم در فهرست موسسات دانش‌بنیان قرار گرفت.

با موافقت کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت شماران سیستم به دلیل تولید نرم افزار مبتنی بر فعالیت‌های تحقیق و توسعه و استفاده از فناوری های نوین در فهرست شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان قرار گرفت.
شركت ها و موسسات دانش بنيان شركت يا مؤسسه خصوصی يا تعاونی است كه به منظور هم‌افزايی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و كاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتايج تحقيق و توسعه (شامل طراحی و توليد كالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ويژه در توليد نرم افزارهای مربوط تشكيل می‌شود.
مبنای پذیرش، داشتن تمامی شروط زیر است:
* در حوزه فناوری های بالا و متوسط به بالا باشد؛
* دارای پیچیدگی فنی بوده و تولید آن نیاز به تحقیق و توسعه هدفمند توسط یک تیم فنی خبره داشته باشد و برای حفظ توان رقابتی آن محصول در بازار، تحقیق و توسعه به صورت مداوم انجام شود؛
* عمده ارزش افزوده آن، ناشی از دانش فنی و نوآوری فناورانه باشد؛
متذکر میگردد صرفا تولید یکی از کالاوخدمات دانش بنیان دلیل برتایید کل شرکت نیست. مطابق با “آيين نامه ارزیابی و تشخيص شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان” شرکت متقاضی باید دانش فني طراحی یا توسعه كالاها/خدمات دانش بنيان، یا دانش فنی طراحی یا تغییر اساسی فرایند تولیدِ پیچیده آنها را مبتني بر فعاليت‌هاي تحقيق و توسعه، کسب کرده باشد و سایر معیارهای مندرج در آيين نامه ارزیابی و تشخيص شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان را احراز نماید.
شرکت شماران با بکارگیری ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و همچنین تجربه 30 ساله خود همواره تلاش نموده است همراه با توسعه فضای کسب و کار در عرضه داخلی و خارجی سبب افتخار ملی گردد .
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *