بهره‌برداری از سامانه امریه در وزارت نیرو با امکان پورتال نرم افزار شاتو پلاس

بر اساس گزارش واحد پیاده‌سازی و استقرار  شرکت راهبران شماران سیستم، بهره‌برداری از سامانه امریه در وزارت نیرو با آدرس اینترنتی Amriyeh.moe.gov.ir آغاز شد.این سامانه بر بستر نرم‌افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار شاتو پلاس (BPMS) ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.در این سامانه اینترنتی، مشمولان نظام‌وظیفه که شرایط مندرج در سایت وزارت نیرو را دارا باشند، می‌توانند از امکان امریه در وزارت نیرو برای گذران دوران سربازی خود استفاده کنند.

این امکان از طریق ماژول پورتال در نرم‌افزار شاتو پلاس ارائه و به صورت کاملاً آنلاین در اختیار عموم مشمولان کشور قرار گرفت.

در گذشته این سامانه در بستر شبکه داخلی وزارت نیرو استفاده و نام‌نویسی مشمولان از طریق 4 اداره زیرمجموعه وزارت خانه با مراجعه حضوری مشمولان انجام می‌شد که باعث مشکلات پیگیری و لزوم حضور فیزیکی مشمولان بود.

با تغییر سیاست‌های اداری، در خصوص عدم حضور مشمولان و استفاده از سامانه های اینترنتی، این سامانه در بستر وب و بدون نیاز بع حضور فیزیکی مشمولان و ارائه پنل کاربری به هر کدام از ثبت نام کنندگان تغییر یافت. امکان پورتال در نرم‌افزار شاتو پلاس شرکت شماران سیستم امکان ادغام فرایندهای بیرونی با روال‌های داخلی سازمان را ایجاد می نماید . که بدون محدودیت در تعداد کاربری و تعداد فرایندهای بیرونی سازمان است.

این امکان فوق‌العاده محدودیت‌های کاربران بیرونی را که نیاز به استفاده از فرایندهای درون‌سازمانی داشته‌اند را از بین برده و مشمولان را به عنوان یک کاربر واحد شناخته و با ارائه کارتابل اختصاصی به ایشان، روند پیگیری مراحل فرایند را بسیار آسان و پر سرعت کرده است.

از دیگر قابلیت‌های این امکان می‌توان به مکانیزه کردن سفارشات اینترنتی، تیکت گذاری، ارتباطات مشتریان و ذینفعان با سازمان و…در بستر یکپارچه و بدون محدودیت مکانی نام برد.این سامانه از طریق دستگاه‌های هوشمند تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه‌های ارتباطی هوشمند نیز قابل استفاده است.

نرم‌افزار شاتو پلاس با بهره‌گیری از.NETCORE اولین بستر متن‌باز شرکت مایکروسافت و استفاده از پلت فرم ANGULAR  یک BPMS بومی و کاملاً ایرانی بوده که توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد.

این نرم‌افزار راهکار مطمئنی برای ایجاد بستری پر سرعت در خصوص تمامی فرایندهای سازمانی و ایجاد سامانه‌های مختلف بوده که دارای گواهینامه بین‌المللی از شرکت تک کانادا است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *