بهره برداری نرم افزار “پیشتاز”  درشرکت صنایع روشنایی آروند الکتریک تجارت ایرانیان

بر اساس گزارش واحد روابط عمومی شرکت راهبران شماران سیستم، بهره‌برداری از نرم‌افزار پیشتاز در شرکت آروند تجارت الکتریک آغاز شد.

صنایع روشنایی آروند الکتریک تجارت ایرانیان از سال 1391 در استان کردستان شهرستان بانه تاسیس گردید. موضوع اصلی فعالیت این شرکت تولید و مونتاژ انواع لامپ‌ها، چراغ‌ها، پروژکتورها، لامپ‌های خورشیدی کم‌مصرف و فوق کم‌مصرف است و فاز توسعه آن در تاریخ 15 بهمن‌ماه 1398 به بهره‌برداری کامل رسید که با توسعه آن برای بیش از 300 نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است. این شرکت با تولید سالانه 16 میلیون چراغ led یکی از پنج کارخانه برتر کشور در تولید محصولات روشنایی است و در فاز بعدی در زمینه تولید فیوز و کلیدهای مینیاتوری فعالیت خواهد کرد.

همگام با رشد سازمان در ارتقا کمی و کیفی منابع شامل تکنولوژی ساخت، زنجیره تأمین و منابع انسانی، مدیریت همواره توجه ویژه‌ای نیز به توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی نیز داشته است که در سایه این توجه نرم‌افزار شماران سیستم در سال 97 نصب و طی برنامه آموزشی فرایند استقرار اولیه توسط شرکت راهبران شماران سیستم در سازمان انجام گردید. نرم‌افزارهای مالی، حسابداری، انبار، دارایی ثابت، فروش، مهندسی محصول، تولید و بهای تمام‌شده به‌صورت کامل در فاز اولیه در این شرکت استقرار و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است و گزارشات خروجی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های تصمیم‌گیری سازمان مورد استفاده مدیران این مجموعه است.

 WhatsApp Image 2020 10 12 at 154452

با توجه به پیاده‌سازی سیستم یکپارچه مالی، کنترل عملیات تولید و بهای تمام‌شده بستری مناسب و قابل اتکا در خصوص تصمیمات سازمانی و ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در بستر انفورماتیک ایجاد شده است. نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز حاصل بیش از سی سال تجربه موفق پیاده‌سازی در صنایع مختلف است که در حال حاضر بیش از 2000 سازمان و شرکت در صنایع تولیدی و شرکت‌های بازرگانی در حال بهره‌برداری از این نرم‌افزار هستند. تجربه‌های موفق نشان می‌دهد که فروش نرم‌افزارهاي یکپارچه اطلاعات مديريت بدون ارائه خدمات پس از فروش، نيازهاي اساسي مشتريان را حل نخواهد کرد و بر همین اساس شرکت راهبران شماران سیستم در سال 1388 باهدف ارائه تخصصی خدمات پس از فروش تأسیس گردید.  راهبران شماران سیستم، با شبکه گسترده خدمات‌رسانی در سراسر کشور همواره پشتیبان مطمئن محصولات شماران سیستم بوده و توانسته رضایت مشتریان را از طریق ارائه خدمات به‌موقع و مناسب جلب نماید.

 3

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *