نوروز فرا می رسد و باز هم مانند هر سال، مشتاقانه در انتظار فرا رسیدن بهار هستیم

    نوروز فرا می رسد و باز هم مانند هر سال، مشتاقانه در انتظار فرا رسیدن بهار هستیم. آخرین ماه سال زمان با سرعت بیشتری به گردش در می آید. اما بهار امسال با سالهای قبل کاملا متفاوت است. ویروس کرونا شرایط ویژه ای بر ایران و جهان حاکم کرده، جوامع بشری وارد چالش جدیدی شده اند. انگار طبیعت می خواهد انسان را با همه ادعاها و توانمندیهایش، بیازماید. جهان  شگفت زده و ناباورانه به این ویروس نانومتری خیره شده و وحشت زده در انتطار مرهمی است که قدرت عجیب آن را مهار کند.

در این شرایط  آن چه بیش از همه رخ می نماید اراده انسانهایی است که به سلامت خود و هم نوعا­نشان اهمیت می دهند و می­خواهند زندگی کنند. در همین احوال هم می توان زندگی کرد و از آن لذت برد. رخ­دادهای پیش آمده را به فال نیک گرفت و امیدوار بود این برهه از تاریخ، سرانجامی باشد برای توجه به سلامت جهانی که همه ما در آن نقش داریم و مسئول هستیم.

عید می آید و بوی زندگی ؛ طراوت و تازه شدن را با خود می آورد. براستی عید تحولی در زندگی ما ایرانیان است. آن را پاس بداریم. لبخند شادی را بر لبانمان جاری سازیم تا زندگی، دیگر باره  روی زیبای خود را به ما نشان دهد.

آری آری زندگی زیباست         زندگی آتشگهی دیرنده پابرجاست.

سال گذشته برای خانواده شماران سال متنوع و پرچالشی بود. اتمام فاز یک نرم افزار شاتوERP  و رونمایی باشکوه آن، انعقاد قراردادهای نرم افزارهای جدید، آماده سازی فاز اول نرم افزار JBPM، مذاکرات جدی و افزایش تلاش­ها برای صادرات نرم افزار به کشورهای پیشرفته صنعتی،  اتمام پروژه های 1400 برای پیشتاز و برنا، تشکیل کمیته های مدیریتی در زمینه های مختلف، افزایش تلاش­های شرکت راهبران و سایر شرکتهای پشتیبان برای جلب رضایت بیشتر مشتریان، توسعه فعالیت نمایندگان شماران، نفوذ گسترده نرم افزارهای شماران در بازار شرکتهای بزرگ و متوسط و ….

در این سال برخی اعضای جدید به خانواده شماران افزوده شدند. بسیاری از این رخدادها بر توانمندی های خانواده شماران افزوده است. علیرغم رکود بی سابقه اقتصادی در سال 98 و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها به واسطه ویروس کرونا، شرکت به بسیاری از اهداف خود در این سال دست پیدا کرده است. سال 1398 سال موفقیت و تکمیل پروژه های شرکت بود.علاوه بر آن،  امکانات فراوانی مهیا شد  تا سال 1399 امیدوار به جهش­های بزرگ و موفقیت های سترگ باشیم. این دستاوردها با کمک مدیران و تلاش سرپرستان و کارکنان پرتلاش  خانواده شماران بدست آمده است. یکی از محوری ترین برنامه های شماران درسال1399 رسیدگی ویژه به نیازها و انتظارات مشتریان است در تلاش خواهیم بود تا افزایش چشمگیری در رضایت­مندی مشتریان ایجاد کنیم.

ما سال جدید را به انتظار نشسته ایم؛ انتظاری از جنس امیدواری، وسرانجامی خوش و موفقیت آمیز در پایان سال آتی.

پیشاپیش ، سال نو را به تمامی شرکای تجاری (مشتریان)و همکاران تبریک می گوییم و برایتان سلامتی، شادکامی  و موفقیت روزافزون آرزومندیم.

عید بر شما مبارک

هیات مدیره گروه شماران

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *