همایش انجمن حسابداری ایران- آذر 93

حضور شرکت شماران سیستم در گردهمایی انجمن حسابداری ایران با موضوع “هفتادمین سالگرد ورود حسابداری دو طرفه به ایران : ثبات و انضباط مالیگردهمایی انجمن حسابداری ایران، با موضوع هفتادمین سالگرد “ورود حسابداری دو طرفه به ایران : ثبات و انضباط مالی” روز یکشنبه مورخ 9 آذرماه از ساعت 15 الی 19 با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای انجمن حسابداری ایران ، جمعی از اعضای انجمن حسابداران خبره و مسئولان بازار سرمایه از جمله مدیرعامل بورس انرژی ایران در هتل استقلال تهران برگزار شد. موضوع اصلی این گردهمایی ثبات و انضباط مالی در اقتصاد کشور بود و در آن سخنرانان به پرسشهای حاضرین پاسخ دادند.

شرکت شماران سیستم به منظور برقراری ارتباط با تشکلهای حرفه ای به عنوان یکی از مخاطبان نرم افزار جامع و یکپارچه پویا و همچنین دانشگاهیان و اساتید حوزه حسابداری در این گردهمایی به عنوان یکی از حامیان شرکت نمود.
استقبال از غرفه شماران سیستم در نمایشگاه جانبی ، تعداد اطلاعات جمع آوری شده و زمینه های همکاری بوجود آمده با شرکت کنندگان در این همایش، نشان دهنده ارتباطات شرکت شماران سیستم با تشکلهای حرفه این حوزه می باشد. از نکات قابل توجه در این رویداد، آشنایی نزدیک اعضای قدیمی حرفه حسابداری با شرکت شماران سیستم و مدیران ارشد آن بود.سرکار خانم مرادی به عنوان یکی از اعضاء با سابقه این انجمن ضمن شرکت در این همایش مذاکرات و گفتگوهای تعاملی با سایر اعضاء داشتند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *