داستان موفقیت شرکت آهنگری نوین

مصاحبه با مدیر مالی شرکت آهنگری نوین
جناب آقای مجاوریان

 

1. در ابتدا به عنوان مقدمه خلاصه‌ای از بیوگرافی شغلی خود را بیان فرمایید.

امیرحسین مجاوریان متولد سال 1348 و کارشناس حسابداری، کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار و منابع نیروی انسانی، کارشناس تحلیل اقتصاد در بورس و سرمایه‌گذاری هستم.
سابقه کاری خود را از شرکت‌های معدنی فاریاب – اسفند قم – فروسلیس زیر مجموعه وزارت معادن و فلزات در سال 1371 آغاز و در سال 1376 در شرکت آهنگری نوین یکی از شرکت‌های گروه صنعتی پیروی ( صنایع قطعه سازس خودرو – صنایع تولید لوازم خانگی – صنایع غذایی ) مشغول به کار شدم که با افتخار این همکاری همچنان ادامه دارد.

2. خلاصه‌ای از فعالیت شرکت محترم آهنگری نوین را توضیح بفرمایید.

شرکت آهنگری نوین تنها تولید کننده و تامین کننده شلنگ‌های هیدرولیک فرمان و شلنگ‌های ترمز خطوط خودروسازی کشور (ایران خودرو، سایپا، رنو و…) می‌باشد و دارای گرید A از شرکت ساپکو است.

3. با توجه به گسترش روز افزون محیط اقتصادی و به تبع آن پیشرفت صنایع، نرم‌افزار شماران، تا چه حد توانسته است خود را با این تغییرات همسو نماید و آیا این امر پاسخگوی نیاز شرکت شما بوده است؟

شرکت‌های آهنگری نوین، سازه ترمز – قطعه سازان رزن – قطعه‌سازان شوکت از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی پیروی می‌باشند که به لحاظ یکپارچه بودن نرم‌افزار شماران در بخش تولید، انبار، بهای تمام شده و ارائه گزارشات مدیریتی در حال بهره برداری از این سیستم می‌باشد که توانسته نیازهای شرکت را تامین نماید.

4. آیا نرم افزار شماران پاسخ گوی نیازهای شما در این زمینه بوده است؟

بله 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *