سرکار خانم ناظمی – شرکت فنرسازی زر گلپایگان

مصاحبه با خانم معصومه ناظمی
مدیریت مالی شرکت فنر سازی زر گلپایگان

1- در ابتدا به عنوان مقدمه، خلاصه‌ای از بیوگرافی شغلی خود بیان کنید:

اینجانب معصومه ناظمی از سال 95 به عنوان مدیریت مالی مجموعه فنر سازی زر گلپایگان افتخار همکاری داشته و تقریباً به مدت 12 سال سابقه تهیه گزارشات بهای تمام شده را در سایر مجموعه‌ها دارم.
2- خلاصه‌ ای از فعالیت شرکت فنر سازی را توضیح بفرمایید:
شرکت فنر سازی زر گلپایگان از سال 1386 تاسیس و در سال 1387 به بهره‌برداری رسیده است.فعالیت شرکت تولید قطعات تعلیق خودرو، انواع فنر لول که به‌طورکلی به 18 الی 20 محصول خلاصه می‌شود که زیر نظر شرکت سازه‌گستر سایپا است.

3- نرم‌افزار شماران تا چه حدی توانسته است نیاز شما را پاسخ دهد؟

این شرکت از ابتدای فعالیت کار را با نسل اول نرم‌افزار شماران سیستم آغاز کرده و امروز با گذشت 10 سال از فعالیت مجموعه، نرم‌افزار شماران سیستم توانسته پاسخگوی تمامی نیازهای مجموعه باشد.

4- از نظر شما ویژگی یک نرم افراز مناسب چه چیزی می‌تواند باشد؟

مهم‌ترین عامل تمایز نرم‌افزارها برای مدیریت مجموعه، پوشش دهی قدرتمند و پاسخگویی به کل نیازهای سازمان است.

نرم‌افزار بهای تمام شده، بتواند گزارشات قابل‌اتکایی را برای تصمیم‌گیری تولید ارائه نماید.

تمام قسمت‌های نرم‌افزار، شامل حسابداری، خزانه‌داری انبار، تولید، فروش تماماً یکپارچه و در راستا و هم‌زمان عمل کند.

دقت نرم‌افزار در تهیه گزارشات مدیریتی به حدی قابل اطمینان باشد تا مبنای تصمیمات بلندمدت استراتژیک شود.

قابلیت انعطاف در نرم‌افزار وجود داشته باشد تا با رعایت فرض ثبات رویه و رعایت استانداردهای حسابداری بتوان تغییرات را با توجه به نیاز بدون دردسر اعمال کرد.

5- نظر شما در خصوص خدمات پس از فروش و نحوه پشتیبانی چیست؟

بدون شک، شرکت‌هایی که در حوزه فناوری عمل می‌کنند مهم‌ترین دستاوردشان علاوه بر ارائه محصولات به‌روز و همگام با نیاز، جلب رضایت مشتری و افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان است.

به جرات می‌توانم بگویم، هرزمانی که سؤالی باشد تیم پشتیبانی شماران سریعاً جوابگو بوده و سعی داشته است تا رضایت مشتری را جلب کند و نگرانی نبوده است، از این بابت هم تشکر می‌کنم.

6- نظر شما در خصوص پیاده‌سازی نرم‌افزار در شرکت فنر سازی به چه صورتی است؟

همان‌طور که گفته شد، این شرکت از ابتدای فعالیت خود با نرم‌افزار شماران سیستم شروع کرده و پس از گذشت 10 سال، پرسنل این مجموعه کاملاً آشنا و رضایت کامل را از نرم‌افزار دارند، همچنین وقتی درخواست خدمات آموزش نیز برای قسمت جدید و یا پرسنل باشد، پشتیبانی سریعاً پاسخ خواهد داد.

7- آیا نرم‌افزار شماران را به دیگران توصیه می‌کنید؟

همیشه اینجانب در تمامی جلسات، بین مدیران مالی سایر شرکت‌ها این توصیه را می‌کنم تا نسبت به تهیه نرم‌افزار شماران اقدام نمایند.اینجانب بهای تمام شده را تماماً به صورت تئوری و دستی تهیه می‌کردم؛ و کاملاً بر نحوه تهیه آن به صورت سنتی آشنایی کامل را دارم.

در بدو ورود به دلیل عدم آشنا بودن با نرم‌افزار فرض می‌کردم، نرم‌افزار قابلیت بهای تمام شده را نداشته و یا اشتباه محاسبه می‌کند، اما با محاسبات و تطابق سازی بین محاسبات دستی و سیستمی و راهنمایی‌های خدمات پس از فروش اینجانب اطمینان و صحت گزارشات را تائید می‌کنم.

در زمان حسابرسی هم همیشه حسابرسان شرکت، بهای تمام شده نرم‌افزار را تائید کرده و رضایت کامل را داشته‌اند.

8- از نظر شما میزان نقش مدیران و سرپرستان چقدر در موفقیت شرکت مؤثر است؟

همکاری همه جانبه تمامی بخش‌ها اعم از حسابداری، برنامه‌ریزی، انبار، فروش و تولید این باور را به وجود آورده که مجموعه به صورت یکپارچه و در راستای یکدیگر می‌تواند بهره‌برداری مناسب و خوب و قابل‌اتکایی را داشته باشد. نرم‌افزار پیشتاز هم این موضوع را کاملاً پوشش داده و سازمان را به این سمت برده است.

9- ظرفیت استفاده از نرم‌افزار در شرکت فنر سازی زر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با گذشت 3 سال از حضور اینجانب و همچنین 10 سال فعالیت مجموعه، از تمامی نرم‌افزارهای موجود بهره‌برداری کامل شده و تقریباً تمامی امکانات نرم‌افزار در حال استفاده است.

10 –آیا موردی هست که بایستی اعلام کنید؟

با تشکر از شما، در کل رضایت قابل قبولی هم از برنامه و هم خدمات پس از فروش دارم و به دلیل اطمینان به گزارشات قابل‌اتکا از نرم‌افزار پیشتاز و شرکت راهبران تشکر می‌کنم.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *