اعطای تندیس زرین سرآمدان اقتصاد ایران به شماران

به گزارش واحد روابط عمومی شماران ، اجلاس سراسری تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران در تاریخ 11 آبان ماه 1400 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید و از شماران سیستم به‌عنوان یکی از شركتهاي سر آمد اقتصاد در حوزه فناوری اطلاعات در این اجلاس دعوت بعمل آمد .
رویکرد این اجلاس اعطای جایزه ((برند ملی، اعتماد ملی)) بود. در این اجلاس سخنرانی‌ها و برنامه‌های جانبی باهدف تحقق برنامه ششم توسعه و رسیدن به رشد اقتصادی نیز برگزار شد .
این اجلاس ، بزرگ‌ترین گردهمایی سرآمدان اقتصاد ایران بود که با سخنرانی دکتر مرحبا ریاست شورای سیاست‌گذاری و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، جناب آقای دکتر خزایی عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و ریاست کمیته علمی مراسم و همچنین جناب آقای دکتر ممیز عضو هیئت‌علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دبیر کمیته علمی اجلاس همراه بود.
شماران سیستم در راستای توسعه روابط تجاری با شرکت‌کنندگان این اجلاس، به ارائه محصولات و خدمات مرتبط در فضای نمایشگاهی سالن اجلاس پرداخت و حاصل تجارب خود را در زمینه ارائه و پیاده‌سازی نرم افزار جامع منابع سازماني ERP و همچنين محصول جديد بومي بنام نرم افزار ساز Software Builder به‌صورت کاملاً کاربردی و باهدف آشنايي عملی مدیران و کارکنان سازمان‌ها ارائه نمود.
در حاشیه این همایش شرکت‌هایی همچون ایران‌خودرو، فولاد مبارکه و شرکت تهاتر ایرانیان و …از غرفه شرکت شماران سیستم بازدید کردند و با امکانات و ویژگى‌هاى جدید اين نرم‌افزارها آشنا شدند.
در بخش آخر اجلاس نیزمراسم اهدای تندیس به شرکت‌های منتخب برگزار گردید و تنديس زرين به شماران بعنوان شركت سرآمد اقتصادي در حوزه فناوري اطلاعات اهدا گرديد و جناب آقای مهندس فرهاد الیشایی مؤسس و مدیرعامل مجموعه شرکت های شماران سیستم این تندیس را دریافت کردند.
اهداف اجلاس برگزار شده به شرح زیر است:
1-حمایت از تولید ملی و جلب اعتماد مردم
2-هماهنگی با برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم مبنی برافزایش میانگین رشد اقتصادی بدون نفت
3-با توجه به نخبگان و استفاده از فناوری‌های نوین در راستای افزایش بهبود کیفیت
4-شناسایی حوزه‌های سرمایه‌گذاری و فراهم نمودن زیرساخت‌ها
5-فرهنگ‌سازی اولویت تولید بر واردات و خرید کالای داخلی
6-استفاده بهینه از منابع انسانی و اعمال مدیریت کارآمد
7-توانمندسازی و بهره‌برداری از نیروی کار متخصص
8-تحول درروند توسعه صنعتی و ایجاد ارزش‌افزوده
9-جهت‌گیری اقتصادی مبتنی بر منابع نوآوری

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *