برگزاری همایش چالش های صنعت نساجی

همایش “بررسی چالش های صنعت نساجی در حوزه مدیریت و IT” همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات نساجی با مشارکت انجمن نساجی ایران برگزار شد.
شماران سیستم در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، با برگزاری همایش ویژه ای در تالار اصفهان نمایشگاه بین‌المللی تهران، از راهکار ویژه صنعت نساجی در نرم افزارهای یکپارچه ERP خود رونمایی کرد.
در این رویداد که به دعوت و مشارکت انجمن نساجی ایران برگزار شد، به بررسی چالش ها، معضلات و نیازهای صنایع مرتبط با صنعت نساجی پرداخته شد و سپس راهکار ویژه صنعت نساجی در نرم افزار ERP شماران نمایش داده شد.
در این همایش، برخی از فعالان صنعت نساجی، به بررسی چالش ها و نیازهای این صنعت در حوزه مدیریت و IT پرداختند و از تجربیات خود در استفاده از سیستم های مختلف نرم افزاری یاد کردند.
در ادامه، راهکار ویژه صنعت نساجی در نرم افزار ERP شماران به نمایش گذاشته شد و چند تن از مدیران پشتیبانی و پروژه های استقرار نرم افزار، از تجربه خود در پیاده سازی نرم افزار ERP در مجموعه های نساجی توضیحاتی بیان کردند.

photo 2022 10 26 09 31 33
در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، 129 شرکت حضور داشتند و با توجه به کاهش آمار کرونایی کشور، از استقبال خوبی برخوردار بود.
یکی از مهمترین دستاوردها و امکانات ویژه راهکار صنعت نساجی نرم افزار شماران، امکان تخصیص کد شناسایی و ردیابی کالا از مبدا و رصد آن تا انتهای خط تولید است. همچنین با استفاده از جدیدترین و دقیق‌ترین روش‌های مدیریت خط تولید و اتوماسیون صنعتی، با نظارت لحظه به لحظه تولیدات و سفارشات، می‌تواند نقش پررنگی در کاهش هزینه های تولید و محاسبه دقیق بهای تمام شده تولید ایفا نماید.
به گفته آقای مهندس عزیزیان – مدیر مالی سابق شرکت لایکو – یکی از بزرگترین چالش های اصلی کارخانه ها در صنعت نساجی، عدم یکپارچگی نرم افزارهای مدیریتی در بخش های مختلف کارخانه است و استفاده از نرم افزار ERP شماران که مختص این صنعت طراحی شده است را نقطه عطفی در این خصوص برشمردند. ایشان در ادامه درخصوص امکانات تخصصی شماران سوالاتی ابراز کردند که توسط تیم فنی شماران پاسخ داده شد.
از دیگر مزایای نرم افزار شماران ویژه صنعت نساجی، بهبود فرایندهای انبارش و شناسایی کالا از طریق بارکد است. با این قابلیت، امکان طراحی و تولید بارکد کالا حاوی اطلاعات وزنی، رنگ، جنس و سایر موارد مربوط به هر کالایی وجود دارد و با استفاده از آن، امکان رهگیری کالاها مهیا شده است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *