توسعه فناوری های نرم افزاری در حوزه صنعت لوازم خانگی

شماران، توسعه فن آوری های نرم افزاری در بستر دانش بنیان در حوزه صنعت لوازم خانگی

همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، دومین رویداد توسعه فن آوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی با حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه صنعت لوازم خانگی برپا شد. در مراسم افتتاحیه این رویداد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت همراه بود، بر ضرورت همگام بودن صنعت و دانش روز دنیا تاکید شد و به نقش شرکت های دانش بنیان در این موضوع اشاره گردید.

در این نمایشگاه که در سالن iHit دایر بود، برخی از فعال ترین شرکت های دانش بنیان در صنعت لوازم خانگی به ارائه و معرفی جدیدترین محصولات مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا پرداختند. شرکت شماران سیستم نیز بعنوان فعالترین شرکت نرم افزاری در این صنعت، به معرفی یکی از ویژگیهای منحصر به فرد نرم افزار خود در صنعت تولید و بازرگانی لوازم خانگی و صنایع وابسته پرداخت.

از ویژگی های منحصر به فرد  نرم افزار شماران سیستم میتوان به امکان ردیابی قطعات از فرایند خرید، انبار، تولید تا فروش و خدمات پس از فروش اشاره کرد. این قابلیت که مورد توجه و استقبال مدیران عامل شرکتهای مشهور و معتبر این صنعت قرار گرفته است، امکان ردیابی هر قطعه در هر مرحله از فرایند تولید و فروش را فراهم میسازد.

در این رویداد، علاوه بر مدیران عامل شرکت های مشهور و معتبر صنعت لوازم خانگی، معاونین وزارت صمت، معاون اقتصادی ریاست جمهوری و برخی از رئوس شرکت های شهرکهای صنعتی کشور از محصولات و خدمات شرکتهای دانش بنیان بازدید کردند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، پنل تخصصی بررسی مشکلات صنعت لوازم خانگی و راهکارهای تخصصی آن در دو روز متوالی با سخنرانی مدعوین مشهوری از ایران و اروپا برگزار گردید. در این پنل، جناب آقای مهندس الیشایی –مدیرعامل شرکت شماران سیستم- به بررسی چالش ها این صنعت و چگونگی رفع مشکلات مطروحه با راهکارها و  سیستم های ERP پرداختند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *