عقد قرارداد همکاری با انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

عقد قرارداد همکاری با انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

به گزارش آهام‌ایران، با توجه به سابقه دیرینه همکاری شرکت شماران با فعالان حوزه صنایع لوازم خانگی در تجهیز این مجموعه ها به راهکارها و سیستم های یکپارچه، تفاهم نامه ای فی مابین این شرکت و انجمن لوازم خانگی منعقد گردید.

بر اساس این تفاهم نامه، خدمات و محصولات شرکت شماران، با شرایط ویژه ای در اختیار فعالان حوزه لوازم خانگی قرار خواهد گرفت. همچنین به منظور تسهیل در فرایندهای مکاتبات و ارتباطات اعضا و انجمن، نسل جدید نرم افزارهای اتوماسیون اداری و پورتال سازمانی شرکت شماران، در اختیار انجمن قرار گرفته است.

با عنایت شرایط ویژه کسب و کارهای کشور، لزوم تجهیز مجموعه ها به سامانه های اطلاعاتی و استفاده از نرم افزارهای یکپارچه، بیش از پیش احساس شده است. به گفته فرهاد الیشایی، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت شماران، “با توسعه سیستم های اطلاعاتی، شرکت ها نیز از لحاظ دانش، به این حقیقت رسیده اند که سیستم های اطلاعاتی، استراتژی سازمان خواهد بود و درآینده هیچ سازمانی بدون سیستم اطلاعاتی یکپارچه فعالیتی نخواهد داشت. بنابراین سیستمهای اطلاعاتی، جزئی از فعالیت های اصلی بوده و از تاکتیک به استراتژی شرکت ها تبدیل شده است.”

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *