استقرار نرم افزارهای جامع و یکپارچه شماران در شرکت نوآور ارتباط صنعت

شرکت نوآور ارتباط صنعت، از سال ۱۳۸۳ کار خود را در زمینه طراحی، تولید و تامین دسته سیم انواع لوازم خانگی و خودرو با بهره گیری از فناوری های روز دنیا در عرصه داخلی آغاز نمود؛ و همگام با رشد سازمان در ارتقا کمی و کیفی منابع شامل تکنولوژی ساخت،

زنجیره تامین، منابع انسانی، مدیریت همواره توجه ویژه ای نیز به توسعه زیرساخت های اطلاعاتی نیز داشته است. در سایه این توجه نرم افزار شماران سیستم در سال 97 خریداری و نصب و طی برنامه آموزشی طی یکسال گذشته فرایند استقرار نرم افزار توسط شرکت کیمیا پردازان نمایندگی انحصاری شرکت شماران سیستم در سازمان نهایی گردید.

پس از گذشت بیش از یک سال ازخرید نرم افزار بخش های اصلی اطلاعات و گزارشات مدیریت با استفاده از نرم افزار ساپورت می شود و همچنین با توجه به رشد چشمگیر فعالیت های سازمان و به تبع آن تغییرات در فرایندها، نیاز به بهره برداری مطلوب تر از سایر نرم افزارها مورد توجه قرار گرفت، در روند اجرای نرم افزار پروژه بازنگری فرآیندهای سازمان و تطبیق فرایندها با نرم افزار و استفاده از مازول های جدید با هدف استفاده حداکثری از نرم افزارهای شماران کلید خورد.

noavarsanat

اکنون اطلاعات مربوط به فرآیندهای اصلی سازمان شامل فرایندهای مالی، انبار، تدارکات، سفارشات خارجی فروش، حقوق و دستمزد، مهندسی ساخت، تولید و بهای تمام شده، بصورت کامل در نرم افزار شماران سیستم ثبت می گردد و گزارشات خروجی نرم افزار ابزار مناسبی برای تصمیم گیری مدیران شرکت نوآور صنعت شده است . گزارشات داشبورد نیز یکی از مهم ترین شاخص های تصمیم گیری سازمان مذکور است.

با توجه به اطلاعات و گزارش های موجود در فرایندهای اصلی، مدیریت سازمان به دنبال مدیریت اطلاعات در فرایندهای فرعی و همچنین استفاده از هوش تجاری در ارتقا فرایند تصمیم گیری است.

noaavar

در حال حاضر پروژه مکانیزاسیون خط تولید با استفاده از مفاهیم نوین اتوماسیون (Industrial Internet Of و اینترنت اشیا صنعتی (Industrial Automation) صنعتی در حال نهایی شدن است و قابلیت ثبت اطلاعات تولید بصورت اتوماتیک وجود Things) دارد.

 با سرمایه گذاری انجام شده در حوزه مذکور و بهره برداری انجام شده از سیستم اطلاعاتی شماران سیستم فرآیند مکانیزاسیون کامل ثبت و در گردش اطلاعات و استفاده از گزارشات به لحظه و قابل اتکا در سازمان نوآور صنعت در دسترس است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *