اولین گردهمایی شمارانی در دانشگاه شهید بهشتی

گردهمایی بزرگ پرسنل گروه شرکت‌های شماران سیستم و نمایندگی‌ها، به میزبانی سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شماران، اولین گردهمایی شمارانی‌ها در سال 1402 با رویکرد بررسی دستاوردهای سال گذشته و مرور چشم انداز و اهداف سال جاری با حضور منتخبی از پرسنل شماران و نمایندگی‌های شماران برگزار شد.

در ابتدای این رویداد، جناب آقای مهندس الیشایی -بنیانگذار و موسس شماران- به بررسی دستاوردهای کلان شماران در سال گذشته پرداختند و به برخی از اهداف اصلی در سال جاری اشاره کردند. به گفته ایشان، رمز موفقیت شماران در 40 سال فعالیت خود، استمرار در تولید نرم‌افزارهای یکپارچه بوده است.

در بخش دیگری از این رویداد، توانمندی‌ها و عملکرد شماران در حوزه بازرگانی و فروش، توسط سرکار خانم دکتر مرادی -بنیانگذار و رییس هیات مدیره شماران- مورد بررسی قرار گرفت. ایشان از “راهکارهای نوآورانه و خلاق در تولید نرم افزارهای تخصصی صنایع مختلف”، بعنوان یکی از دستاورهای شماران و یکی از مزایای رقابتی این نرم افزار در سطح بین الملل نام بردند.

در ادامه این رویداد، برخی از مهمترین تغییرات محصولات شماران (شاتوERP و پیشتاز) توسط تیم مهندسی فروش مورد بررسی قرار گرفت. از مهمترین دستاورها و تغییرات اعمال شده در محصولات نرم افزاری شماران، می‌توان به اتصال مستقیم نرم افزارهای شماران به سامانه امور مودیان اشاره کرد.

در ادامه، برخی از تکنیک‌ها و ضروریات حوزه برندینگ و تبلیغات توسط مدیر برندینگ شماران بررسی شد. ضرورت استمرار ارتباط موثر با مشتریان، رسیدگی به مشکلات احتمالی مشتریان، ارائه آموزش‌ متناسب با نیاز و سطح مشتری و چند تکنیک دیگر در حوزه برندسازی مشتریان بالفعل، از موضوعات عنوان شده در این بخش بوده است.

در انتهای این رویداد، مدیران عامل نمایندگی‌های شماران، به سخنرانی و بررسی ابعاد دیگری از دستاوردهای شماران در حوزه فروش و تجهیز صنایع، پرداختند.

 

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *