شماران در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی ایران، از سوم تا ششم آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه که با مشارکت بیش از 300 شرکت تولیدکننده انواع لوازم خانگی همراه بود، از جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات و لوازم خانگی رونمایی شد.

شرکت شماران سیستم، بعنوان تنها شرکت نرم افزاری در این نمایشگاه، حضور پررنگی داشته است. شماران سیستم با ارائه جامع‌ترین سیستم‌های ERP و نرم افزارهای یکپارچه برای صنایع مختلف، توانسته است اعتماد بسیاری از فعالان این صنعت را جلب نماید و سهم بسزایی در مکانیزه سازی و تجهیز تولیدکنندگان لوازم خانگی به نرم افزار ERP و سیستم‌های یکپارچه ایفا نماید.

به نقل از خبرگزاری نمایشگاه، یکی از جذابیت‌های غرفه شماران، نمایش مزیت‌های نرم افزار ERP آمیخته با سخت افزارهای شناسایی کالا و ردیابی محصولات در خط تولید در مقیاس کوچکتر بوده است که با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.

یکی از دستاوردهای حضور شماران سیستم در این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان برتر و نخبگان دانشگاه‌های کشور بود که با استقبال زیادی روبرو شد. در سال‌های اخیر، شماران سیستم پیرو مسولیت‌های اجتماعی خود توانسته است پلی برای ارتباط دانشگاه و صنعت برقرار نماید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *