شماران در نمایشگاه جیتکس

شرکت شماران سیستم با عنایت به برنامه‌ها و استراتژی‌های توسعه فعالیت‌های خود در عرصه بین‌المللی با هدف شناسایی و تسلط بیشتر بر بازارهای جهانی و شناخت تکنولوژی‌های جدید، بازدید از نمایشگاه جیتکس دبی 2023 را در دستور کار خود قرار داد. بر همین اساس مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شماران، از این نمایشگاه بازدید کردند.

WhatsApp Image 2023 10 22 at 10.53.06

در این بازدید که از 26 تا 28 مهرماه 1402 انجام شد، محصولات مشابه در بازار بین المللی شناسایی و برخی از فرصت‌های همکاری چندجانبه بررسی گردید. همچنین، با توجه به فعالیت‌های منطقه‌ای شرکت شماران و بنا به درخواست برخی از مدیران و غرفه داران این نمایشگاه، جلسات و نشست‌هایی درخصوص ویژگی‌ها و مزایای نرم افزارهای ERP برگزار گردید.

WhatsApp Image 2023 10 22 at 10.59.03

از مهمترین خصیصه‌های نرم افزارهای ERP، امکان استفاده از محیط چند زبانه است که با سرعت و کمترین هزینه، با زبان‌های بین المللی تطبیق پیدا خواهد کرد. همچنین، امکان تطابق کامل با نیازها و استانداردهای هر کشوری از ضروریات این نرم افزارها خواهد بود. نرم افزارهای شماران، با رویکرد جهانی، با امکان استفاده از محیط چند زبانه و تطبیق کامل با استانداردهای هر کشوری، بعنوان یک محصول ممتاز در سطح بین الملل، قابلیت صادرات به کشورهای فرامنطقه‌ای را دارد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *