داشبورد مدیریتی مایکروسافت

سال ها است که نرم افزار Microsoft Project محبوب ترین نرم افزار مدیریت پروژه ها است؛ به این دلیل که مدیران پروژه و اعضای تیم به سایر محصولات مایکروسافت عادت داشته اند. Microsoft Project یک نرم افزار مدیریت پروژه است که برای ایجاد طرح های پروژه، زمانبندی، مدیریت منابع و پیگیری زمان مورد استفاده می باشد. این ابزار با نام های دیگری مانند MS Project یا Project Professional نیز شناخته می شود.

اگر به دنبال نرم افزار مدیریت پروژه کم هزینه، ساده و انعطاف پذیر هستید، ابزار داشبورد مدیریتی مایکروسافت می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ابزار داشبورد مدیریتی مایکروسافت به شما این امکان را می دهد تا پروژه ها و کارهای خود را آنطور که می خواهید برنامه ریزی کنید.

 

ویژگی نرم افزار داشبورد مدیریتی مایکروسافت

ویژگی های زیادی وجود دارد که مدیران پروژه و تیم هایشان برای مدیریت بهتر کارشان به آنها نیاز دارند که این نرم افزار تعداد زیادی از ویژگی های مورد نظر را دارد. با این حال برای بدست آوردن یک تصویر کامل، در اینجا لیستی از ویژگی های کلیدی نرم افزار داشبورد مدیریتی مایکروسافت را برایتان آورده ایم.

  • ارتباط و همکاری: تیم ها می توانند روی پروژه ها با هم کار کنند.
  • نویسندگی مشترک: سهامداران و اعضای تیم می توانند اطلاعات را بروزرسانی کنند.
  • گزارش دهی: گزارش های از پیش ساخته شده ای که می تواند پیشرفت، منابع، برنامه ها و نمونه کارها را ردیابی کند.
  • مدیریت منابع: مدیریت منابع با درخواست و تخصیص وظایف
  • جدول زمانی: جمع آوری زمان پروژه برای حقوق، دستمزد و صورتحساب

داشبورد مدیریتی مایکروسافت چیست

مزایا و معایب نرم افزار داشبورد مدیریتی مایکروسافت

مزایا

  • از جمله بزرگترین مزایا نرم افزار داشبورد مدیریتی مایکروسافت این است که قابلیت یکپارچه شدن با سایر نرم افزارهای مایکروسافت را دارد.
  • ویژگی های این نرم افزار روز به روز در حال توسعه می باشند.
  • قابلیت پشتیبانی، از جمله مزایای نرم افزار داشبورد مدیریتی است.
  • دارای قالب های آماده برای شروع کار است که باعث صرفه جویی در زمان می شود.
  • دارای ابزارهایی برای مدیریت مالی است که به مدیران پروژه در برآورد هزینه ها کمک می کند.

معایب

  • با توجه به اینکه این نرم افزار یک برنامه دسکتاپ است، اما تعداد سازمان هایی که خواهان استفاده از آن می باشند نادر است.
  • یادگیری و استفاده از آن دشوار است. برای یاد گرفتن نحوه کار کردن با این ابزار، به زمان و آموزش های فشرده ای نیاز دارید.
  • قابل اشتراک گذاری نیست. با توجه به اینکه فایل ها با یک فرمت اختصاصی ذخیره می شوند، نمی توانید آنها را به اشتراک بگذارید.

ProjectManager بهترین جایگزین پروژه MS است

اگر احساس می کنید که پروژه MS برای شما مناسب نیست، ProjectManager همه کارهایی که MS انجام می دهد را در قالبی آسان تر ارائه خواهد داد. با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه می توانید کارهای خود را به صورت آنلاین با اعضای تیم خود هماهنگ کنید.

خودکار کردن کارها با نرم افزار مدیریت پروژه

مدیران می توانند با استفاده از این ابزار، برخی از کارهای خسته کننده را خودکار کنند تا زمان بیشتری برای کنترل کیفیت کارهای در حال انجام داشته باشند.

همکاری و فعالیت بهتر

درست است که نرم افزار مدیریت پروژه یک برنامه دسکتاپ نیست، اما با نرم افزار مبتنی بر ابر آن می توانید در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنید. با این ابزار، تیم ها می توانند در سطح کار نظر بدهند، فایل ها را به اشتراک گذارند و همواره بروز باشند.

جمع بندی

این ابزار که نرم افزاری مبتنی بر ابر است، به شما کمک می کند تا از بروزرسانی ها مطلع شوید، چرا که مدیران پروژه ابزارهایی را برای برنامه ریزی، نظارت و گزارش پیشرفت پروژه در اختیار اعضای تیم خواهند گذاشت. با استفاده از نرم افزارهای متفاوت برای خودکارسازی فرایندها، می توانید به پیشرفت بیشتر کسب و کارتان کمک کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *